Історія
Ми живемо в епоху величезного впливу
науково-технічного прогресу практично на всі сфери людської
діяльності. Ледве встигають появитись нові технології, як
вони стають застарілими, і їх замінюють ще новіші. Тому, щоб
бути конкурентоздатним у своїй галузі, кожний фахівець
повинен досконало володіти сучасними інформаційними та
комунікативними технологіями. Значення шкільного курсу
інформатики, у якому учні вивчають основні принципи та
ознайомлюються з сучасними напрямками розвитку цих
технологій, з кожним роком зростає.
Одним з важливих засобів зацікавлення учнів навчанням є
проведення різного роду змагань. Зокрема, вибудувана струнка
система учнівських олімпіад – від шкільної до міжнародної.
Але такі олімпіади з інформатики проводяться лише з
програмування. У них бере участь відносно невеликий процент
дітей, та й величезний і цікавий пласт інформаційних
технологій, які вивчаються в школі, несправедливо довгий час
був поза учнівськими змаганнями. Ідея такого конкурсу
виникла в 2003 році під час проведення в США Міжнародної
Олімпіади з Інформатики у керівника литовської команди проф.
Валентини Дагєне. Там же з’явилась і назва конкурсу. Відомий
американський вислів про працьовитих і цілеспрямованих
людей– «Busy as a beaver». Тому симпатичний бобер став
символом цього турніру.
Перший конкурс був проведений у Литві в 2004 році. У
наступному році в литовському місті Пасваліс одинадцять
країн – Австрія, Данія, Естонія, Єгипет, Ізраїль, Латвія,
Литва, Нідерланди, Німеччина, Польща, Фінляндія- утворили
Міжнародну Спільноту «Бобер» Завдання Спільноти – розробка
та узгодження завдань національних конкурсів країн-учасників
з метою підвищення комп’ютерної грамотності дітей,
ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними
технологіями, комп’ютерною технікою та літературою.
Форма проведення цього конкурсу подібна до аналогічних
конкурсів з математики і фізики «Кенгуру» та «Левеня».
Основна відмінність - всі завдання учні виконують на
комп’ютері. Сайт конкурсу
bober.net.ua
|